REGULAMIN SKLEPU DASHSTYL.PL

Regulamin składa sięz 6 rozdziałów:

  1. Definicje
  2. Postanowienia ogólne
  3. Zamówienia
  4. Płatności
  5. Reklamacje i zwroty
  6. Dane osobowe

1. DEFINICJE

  1. Regulamin – niniejszy Regulamin sprzedaży przy wykorzystaniu środków porozumiewania się na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną.
  2. Usługodawca:

    Deco-flor  

  3. Joanna Trzebiatowska

    ul.Powstańców 3,

    42-287 Psary ,

    NIP 8421579556

    REGON 243526797

    -NRB płatność w kraju      61 1050 1386 1000 0091 4637 6075

    - IBAN płatność poza krajem  PL 61 1050 1386 1000 0091 4637 6075

    -SWIFT/BIC: INGBPLPW

    Adres email: sklep@dashstyl.pl

  4. Sklep internetowy-dostępny pod adresem dashstyl.pl za pośrednictwem, którego Klient może kupić Produkty.
  5. Klient (Użytkownik) – osoba pełnoletnia odwiedzająca sklep , a także osoba prawna oraz jednostka organizacyjna niebędąca osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, a która dokonuje lub zamierza dokonać Zamówienia i która zaakceptowała niniejszy Regulamin.
  6. Produkt (Towar) – Towary prezentowane w Sklepie, których dotyczy umowa sprzedaży.
  7. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu ustawy Kodeks Cywilny, zawierana pomiędzy Usługodawcą a Klientem, z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość (w tym drogą telefoniczną).
  8. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy sprzedaży Produktów na odległość za pośrednictwem Sklepu i/lub drogą telefoniczną, określające rodzaj i liczbę Produktu.

                                                    

 

POSTANOWIENIA OGÓLNE

 

  1. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 z późn. zm.)
  2. Podejmowanie działań takich jak: rozsyłanie lub umieszczanie na Portalu niezamówionej informacji handlowej; podejmowanie czynności informatycznych lub wszelkich innych mających na celu wejście w posiadanie informacji  nieprzeznaczonych dla Użytkownika,jest zabronione.
  3. Zakup w sklepie internetowym decoflor.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

 

ZAMÓWIENIA

  1. Zamówienie można złożyć poprzez system sklepu za pomocą funkcji dodania produktu/ów do koszyka i postępując zgodnie z wyświetlanymi następnie instrukcjami.
  2. Podstawowym warunkiem realizacji zamówienia jest podanie prawidłowych danych teleadresowych w formularzu, wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu, pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.
  3. Zamówienia można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w dni powszednie po godz. 12:00, w soboty, niedziele oraz święta, będą realizowane od następnego dnia roboczego.
  4. Zamówienie nie zostanie przyjęte w przypadku podania niekompletnych lub błędnych danych.
  5. Warunkiem zrealizowania zamówienia jest dostępność Produktu w magazynie własnym .W przypadku niedostępności części lub wszystkich Produktów składających się na zamówienie, Klient jest informowany o tym drogą mailową lub telefonicznie.
  6. W przypadku zamówień wysłanych za pośrednictwem Poczty Polskiej, Klient powinien skontaktować się ze Sklepem jeżeli paczka nie zostanie do niego doręczona w ciągu 7 dni roboczych od daty nadania.
  7. Informacje znajdujące się na stronie internetowej Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego.Klient składając zamówienie składa ofertę zakupu określonego towaru.Do zawarcia umowy sprzedaży dochodzi z chwilą potwierdzenia Zamówienia przez Klienta poprzez kliknięcie w link potwierdzający w emailu przysłanym Klientowi przez Sklep.

PŁATNOŚCI

  1. Ceny towarów nie uwzględniają kosztów usługi przesyłki. Ceny towarów są cenami brutto (zawierają podatek VAT)
  2. Koszt usługi transportu pokrywa Klient.
    1. W przypadku zamówienia o wartośc przekraczjącą gabaryt, koszt wysyłki  będzie podany po skompletowaniu zamóweienia.
    2. Klient może wybrać jedną z następujących form płatności za zamówione towary:
    1. Przelew: Kwota zamówienia zostanie przelana na rachunek bankowy Sklepu podany podczas składania zamówienia oraz w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia. Przelewy prosimy kierować na nr konta: 61 1050 1386 1000 0091 4637 6075 w tytule przelewu prosimy podać imię, nazwisko oraz numer zamówienia.
    2. Istnieje możliwość zapłaty gotówką przy odbiorze własnym towaru,w siedzibie firmy po wcześniejszym uzgodnieniu terminu odbioru przez email   sklep@decoflor.pl lub  pod adresem firmy:

Deco-flor

ul Powstańców 3,

42-287 Psary

     3.  Ceny niektórych produktów mogą ulec zmianie.

DOSTAWY

1. Wysyłka zakupionych towarów możliwa jest za pośrednictwem firm kurierskich                                               

2. Zakupione towary dostarczane będą pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany mailowo.              

3.  Wprzypadku gdy istnieje możliwośc zamówienia towaru, i w przypadku odbiorców zagranicznych, zamówienia i       czasrealizacji dostawy będą ustalane w trakcie                                                                                             

4.  Szczegółowy koszt dostawy opisany jest w zakładce dostawa.                                                                          

REKLAMACJE I ZWROTY

  1. Wszystkie wysyłane przez nas produkty są nowe, nie posiadają wad, uszkodzeń i są dokładnie sprawdzane przed wysyłką.
  2. W przypadku chęci zareklamowania towaru prosimy o kontakt mailowy sklep@decoflor.pl  lub telefoniczny 519765207 a następnie o wypełnienie formularza reklamacyjnego, który otrzymacie Państwo w mailu zwrotnym. W przypadku uwzględnienia reklamacji, towar zostanie wymieniony na wolny od wad w terminie 14 dni od momentu dostarczenia przesyłki do sprzedającego.
  3. Koszty przesyłki z reklamowanym towarem ponosi Klient. Natomiast koszty odesłania przedmiotu wymienionego ponosi Usługodawca.
  4. Warunkiem rozpatrzenia reklamacji jest przesłanie kopii paragonu zakupu dołączonego do przesyłki oraz prawidłowe wypełnienie formularza reklamacyjnego.
  5. Reklamacja jest uwzględniania zawsze w przypadku stwierdzenia ukrytych wad zakupionego przedmiotu ,tzn. niewidocznych w momencie zakupu. Za wszelkie uszkodzenia mechaniczne wynikające z nieprawidłowego użytkowania odpowiada kupujący.
  6. Klient ma prawo zwrócić zakupiony przedmiot bez podania przyczyny w terminie 10 dni od dnia otrzymania przesyłki pod warunkiem, że nie posiada on znamion użytkowania i zapakowany jest w oryginalne opakowanie. W tym przypadku koszty przesyłki ponosi kupujący.
  7. Indywidualne ustawienia komputera i monitora Kienta powodujące błedne wyświetlenia informacji o towarach np. kolorów,nie będą podstawą do zwrotów i reklamacji.
  8. Reklamacje i zwroty nie będą rozpatrywane w przypadku zamówień towarów ,,spersonalizowanych ” indywidualnych   zgodnych z Zamówieniem.
  9. W przypadku zamówień  nadruku na odzieży, nie ingerujemy w przysyłane pliki. Grafika zostanie nadrukowana w jakości jaka została do nas wysłana ,Zwroty i reklamacje nie będą w tym przypadku rozpatrywane.

         10. W celu złożenia reklamacji lub zwrotu towaru prosimy wypełnić protokól reklamacyjny lub zwrotu (znajdziesz w internecie) I DOŁOŻYĆ DO PACZKI ZWROTNEJ .                                                           

DANE OSOBOWE

  1. Zgodnie z ustawą o ochronie danych osobowych, dane zgromadzone przez sklep będą wykorzystywane tylko do realizacji Zamówienia ,w celach informacyjnych - nie będą udostępniane podmiotom trzecim. Każdy klient ma możliwość wglądu w swoje dane, może je aktualizować oraz żądać trwałego usunięcia w dowolnym czasie.